torsdag 11 december 2008

Kräksjuka fy!

Denna vecka har inte varit kul! När jag roade mig i Stockholm fick Andreas åka till akuten med sin axel. Antagligen någon muskelinflammation. Typiskt när jag inte är hemma. Stackarn hade inte kunnat sova på hela natten pga av smärtan.

På Lördag kvällen var det dags för nästa sjukdom. Esther vaknar och spyr ner hela våran säng.
Bara för Andreas att försöka duscha av en chockad liten krake med en arm. Kan bara tänka mig hur det såg ut.

När jag kom hem hittade jag två utslagna hjältar i soffan. Helt utmattade efter en turbulent helg.
Men vad duktiga ni var!

På måndagmorgon var det dags för Andreas att börja hulka och på tisdag eftermiddag var det min tur. Fy sjutton vad det tar på krafterna. Känner mig inte helt okej än!
En liten krake som börjar piggna till och bara vill gå ut, men ingen orkar följa med:-(

När man kräks måste man ta ett litet bad då och då.

2 kommentarer:

Petra Örn sa...

å gud vad jobbigt, jag mår illa bara jag tänker på kräksjuka. Hoppas ni mår bättre nu och att kalasen blir lyckade! Hälsa lilla familjen! Ps: Har det kommit någon post till Esther? //Petra

Anonym sa...

Ja, skit jobbigt!Fy!
Tack så mycket vad spännande. Men vi öppnar inte förrän på måndag.