måndag 6 oktober 2008

Fika med Herr & Fru Lönn

I lördags var jag barnfri en sväng på förmiddagen. Esther och Andreas var hos farmor Marie.

Kände mig lite stressad för det var så mycket jag ville hinna göra. Fixa hemma, städa, tvätta, läsa tidningar, bada osv. Det slutade med att jag satte på diskmaskinen, badade, la i en maskin tvätt och gick ut på stan o fikade med Sofie och Jon. Även dom nästan barnfria. Det var bara Fred som var med, men han rörde sig inte under hela fikan och det är i och för sig inget ovanligt.
Under tiden vi satt ute och njöt av det fina höst vädret och gnällde över den smaklösa Latten, Spånade vi på ideér till deras nya företag dom ska starta i december.
En inomhus loppis, där vem som helst kan hyra ett bord och sälja sina saker. Perfekt om man behöver pengar till lite extra shopping:-). Därför har jag redan börjat rota fram saker som jag ska sälja. Har ju hur mycket grejer som helst. Väskor, kläder,prydnandssaker ja jag har allt man kan tänka sig.

Så ett tips är att städa era garage, vindsföråd och källare och var med. Dom startar 1 december tror jag det var.




1 kommentar:

Anonym sa...

Bra Frida! Mer reklam! Men tyvärr måste din kamera var inställd på någon supervidescreene....