lördag 18 oktober 2008

Halv åtta hos mig

Vill bara flagga för min nya favorit serie på fyran, Halv åtta hos mig. Som den matglada person jag är njuter jag varje dag 19.30. Känns som jag också är inbjuden där tillsammans med deltagarna och njuter av de olika rätterna. Hittills har det varit väldigt roliga personer med, som har bjudit på fantastisk mat. Åh! Vad jag önskade att jag fick vara med på riktigt.

Fast jag har ju mitt alldeles egna Halv åtta hos mig. Vi är fem tjejer som träffas en gång i månaden hemma hos varandra. Då bjuds man på trerättersmiddag och vin. Det är verkligen supertrevligt. Imorgon är det dax för Maria att stå för kalaset. Hon är verkligen duktig på att laga mat. Så imorgon ska jag ha en heldag i Göteborg. Först shopping sen mysig middag. Kan det bli bättre?

Inga kommentarer: